26. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál

Ez az első alkalom, hogy sikerült eljutnom a könyvfesztiválra.
Eredetileg szombaton akartam menni, ehejett vasárnap tudtunk felmenni a legjobb barátnőmmel.
Nagyon forgalmas nap volt.

Igaz, hogy csak két helyre mentünk dedikáltatni a könyveinket. ( Tomor Anita és V. K. Bellone) De jó pár írót láttunk és volt olyan akivel beszélgettünk is.

Jó pár könyvet terveztem beszerezni, ezekközül végül csak egy könyvet vettem meg amit sikerült dedikáltatni is.
Tomor Anita: Álmodtam ​már rólad c. könyvét.

Az előre betervezett könyvek helyett zsákbamacskákat vettem.

Beszerzett könyvek:

(Dedikált 😍) 
(Könyvmolyképző zsákbamacska) 
(Könyvmolyképző zsákbamacska)

(Könyvmolyképzős zsákbamacska, keménytáblás)
(Könyvmolyképzős zsákbamacska)

(Maximos zsákbamacska)

(Könyvmolyképző zsákbamacska)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése