Válozások az újonnan megjelent Tharntype regényel kapcsolatban.

Mikor megkaptam az értesítést majd kiugrottam a bőrömből. Nagyon szeretem ezt a sorozatot és nagyon vártam már a könyvet. Gondolom ezzel nem vagyok egyedül. Másnap be is mentem a boltban, hogy átvegyem a könyvet de eléggé meglepődtem. 
A Libri oldalán azt írták, hogy 400 olda és, hogy a címe Tűzforró szerelmünk története lesz. (Moly.hu-n még mindig ezel a címmel van fent) 


Viszont amint a kezemben vettem rögtön észrevettem, hogy ez a kötet közel sincs 400 oldal. Az egész mindössze 286 oldal és a címe is más lett Gyűlöletből szerelem. 

Még bőven a megjelenés előtt a könyv borítóját is megváltoztatták de ezekkel a változásokkal ellentétben azt időben közölték. 


A Tharntype Story 2. elméletileg 2021. 06. 21-én fog megjeleni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése